Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.
Výmena tovaru

Kontaktujte nás na email info@musketier.sk alebo telefonicky na tel. číslo +421 945 506 191 (Po – Pia od 9:00 do 16:00) a informujte nás o dôvodoch výmeny tovaru napr.:

  • Prišiel Vám tovar, ktorý ste si neobjednali (napr. iný dizajn alebo puzdro pre iný typ mobilu).
  • Dodaný tovar Vám prišiel poškodený.
  • Omylom ste si objednali obal na iný typ mobilu ako máte.
  • Iný dôvod.

Výmena tovaru podľa toho, na ktorej strane nastal omyl:

  • Pri chybne doručenom tovare (iný dizajn alebo puzdro pre iný typ mobilu) je poštovné pre zákazníka bezplatné a zákazník má právo na náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru. Najjednoduchší spôsob je odoslať balík cez Zásielkovňu, najskôr si však musíte od nás vyžiadať štítok, ktorý vytlačíte a nalepíte na zásielku (vyžiadate si ho mailom alebo telefonicky). Následne podáte zásielku na niektorom z výdajných miest Zásielkovne a za dopravu neplatíte: https://www.zasielkovna.sk/pobocky.
  • V prípade, že omyl nastal na strane zákazníka (zvolil zlý typ alebo veľkosť tovaru, chce vymeniť farbu atď.) hradí poštovné zákazník. Poštovné je v prípade platby vopred alebo dobierkou uvedené v odkaze Doprava a platba (https://www.musketier.sk/info/doprava-a-platba-7). Na žiadosť zákazníka môže byť vystavená faktúra za dopravu vopred, aby nebolo nutné platiť poplatok za dobierku (vyžiadate si ju mailom alebo telefonicky). V prípade úhrady dopravy formou dobierky (pri prevzatí vymeneného tovaru pri chybe kupujúceho), zákazník obdrží faktúru za dopravu spolu s vymeneným tovarom.

Navigácia

QR kód

Nastavenia

Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Zdieľajte

Vytvorte si účet ak si chcete uložiť obľúbené položky.

Prihlásiť sa

Vytvorte si účet ak si chcete použivať zoznamy želaní.

Prihlásiť sa